onsdag 30 januari 2008

Loppisfynd...

...är alltid roligt. Jag var till våran returtjänst i stan, är väl som återbruket ungefär dit man får lämna saker man inte vill ha längre. Själv handlade jag förstås, inte sålde.. hi hi

Alla de här fina sakerna gav jag 30 :- för


Det är 10 st mazarinformar och inte 3 som det ser ut.

Några saker fick plats på en litet skåp jag har i badrummet




Karafferna har jag köpt på auktion tidigare och tvålarna är inslagna med gammalt notpapper och försättsblad till noter, en tvål är inslagen i papper från en gammal gudomlig bok... fy fy

Nehej, nu ska jag gå och laga mat för ett helt kompani igen.

Kram Jenny

3 kommentarer:

Änglahem sa...

30:-?? Verkligen fynd och fynda gillar vi!!

Ser så fint ut på ditt badrumskåp, söta små inslagna tvålar!!

Ha det gott!
Kram
Ulrika

Änglahem sa...

Jag igen...glömde ju säga att karaffen är bara sååå söt!

Nu var jag klar för denna gång.

Kramis

Hannis sa...

30:-??? Suckar i djup förtvivlan=))
Jag måste bo i fel stad!!
Himla fina saker!
Kram Hannis