onsdag 2 januari 2008

Julrea!

Vad roligt att några har hittat hit, jag tackar för de fina orden och önskar er välkomna åter.
Något jag tycker är kul är att fynda. Sen spelar det ingen roll om det är på auktion eller en butik. Jag var och handlade lite till nyår, och sprang in på Hemtex en sväng, och där hade de 70% rabatt på julsakerna.



Då hittade jag dessa ljusstakar





som bara var tvungna att följa med hem.

En annan dag före jul var jag in på Coop och handlade, då hittade jag det här fatet som var tvungen att vandra samma väg...

Tror jag betalade 35:- för det. Det var det väl värt?


Jag har köpt så pass mycket grejer på auktion för 20:- så jag blir väl kallad för 20kronorsmänniskan snart... hi hi

I höstas köpte jag en låda med gamla fotoramar, och på en annan auktion gamla notböcker. Då kom jag på att man kan ju kanske göra nåt kul med det, och så här blev en grej jag gjorde.





Jag ska försöka ta lite bättre bilder nån dag när det är bättre väder, men ni ser på ett ungefär ialla fall.

Kram Jenny























































1 kommentar:

Ann-Catrin sa...

Vilken mysig blogg du har!!
jag är själv en simpel nybörjare på bloggen..men ack så kul det är..tog inte många dagar så var man fast!
vilka härliga fynd du gjort..ljusstakarna var superfina!
ha det gott A-C