onsdag 16 januari 2008

Regn, regn...

mitt i januari. Jag var faktiskt ute och krattade löv häromdan, hur kan det vara möjligt?
Jag var ialla fall iväg på auktion ett tag i söndags, men för första gången fick jag ingenting. Var nog lite för snål...

Idag får jag visa lite gamla grejer istället
Den här fina kannan från Rörstrand har jag fått av min mamma. Den ska nog snart fyllas med vackra tulpaner..


eller kanske blir de i den här fina kristallvasen istället?
Äsch, det blir nog blommor i båda.
Jag saknar sommaren!
Lampan i bakgrunden köptes på auktion för en tjuga. Det var den väl värd?


Jag får försöka glädjas åt min fina murgröna som jag har lyckats hålla vid liv och som till och med växer efter flera veckor hemma hos mig.. hi hi



De här emaljskyltarna säljer jag i min butik, visst är de fina? Som ni kanske ser är det lite tomt på väggen till vänster. Där är det meningen att min kära make ska bygga en hatthylla. Jag ska ut i bodarna och leta lite gamla ankarkrokar. Hoppas det ligger och skräpar nånstans...


Jag måste tacka för era snälla kommentarer. De värmer fint i vinterrusket!


Den här är till er..



Kram Jenny

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Hannis sa...

Hej igen.
Jag har länkat till dig, hoppas det är ok!
Jag har lagt ut en utmärkelse på min sida och du ingår också i den=))
Kram Hannis