lördag 5 januari 2008

Födelsedag!

Nu har jag snart målat klart mina stolar. Undrar om det finns nåt som kallas målarnacke? Jag menar, tennisarmbåge finns ju....

Det blev inte bara stolarna som fick sig en vända med penseln, utan även matsalsbordet och ett gammalt skåp som jag köpte på auktion för 15 år sen. Jag ska försöka visa lite bilder imorron på alltihop.


Men så länge tänkte jag visa denna soffa som jag har till försäljning i butiken. Jag kan inte bestämma om jag ska måla den vit eller låta den vara som den är. Den är i fint skick, kanske bättre att nästa ägare får bestämma färg själv?

Kram Jenny

2 kommentarer:

Hannis sa...

Hej!
Hittade hit genom en annan blogg!
Vad fint du har!
Önskar dig en trevlig helg//Hannis

faster atta sa...

Underbar soffa! Jag skulle nog låta den vara så att nästa ägare kan bestämma själv. Vissa får ju obehagskännslor av vitt, fast jag förstår inte varför... tihi...