tisdag 1 januari 2008

Gott nytt år!

Jaha, då har man firat ett nyår igen med bästa vännerna och god mat. Väldigt trevligt var det, och kul att Lena tog med "Britta" i år också...
Hoppas att alla ni andra också hade ett bra nyårsfirande.
Idag tänkte jag visa den andra saken som jag köpte på auktionen jag var på här i julas.




Den här lilla vasen med nysilverfot var jag bara tvungen att ha. Jag har den står i hallen på en bricka, och så fick jag av svärmor i julklapp två söta ljuskoppar i fattigmanssilver.





Det står just nu på ett litet bord men jag har tänkt att ha byrån jag köpte på auktionen där stället.




Nu ska jag gå och måla och klä om några stolar som jag köpte på en auktion i höstas, de visar jag när de har blivit klara.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram Jenny






3 kommentarer:

junhe sa...

fina små ting du fyndat=) hit lär jag komma tillbaka. ha en bra kväll/ junhe

Anonym sa...

Hej Jenny!
Fin blogg du har!
Jag funderade också på att skapa en blogg ett tag, men det blev en hemsida. Gå gärna in och titta:
www.haggebacken.se
Hälsningar från Mia i Häggebäcken.

Målargården sa...

Hej! Kul att fler är nya i bloggvärlden. Fin lillstuga du har, såg spännande ut och kommer garanterat att titta in om jag har vägarna förbi Krylbo!