måndag 7 januari 2008

Vardag igen!


Juletiden är så mysig, men tänk ändå så skönt det är när vardagen börjar igen.
Imorron börjar min flicka på dagis efter jullovet och dagen efter det är det dom andras tur.
Måste erkänna att det kostar på att ha alla fyra hemma i flera veckor. Det har ju dessutom inte varit särskilt kul väder.
Min flicka kom just och visade att hon har sin första lösa tand! Tänk, ena dag är de små och sen blir de stora så fort.

Jag har målat mina nya fina stolar två gånger med vitfärg. Ska måla de en gång till, sen börjar det spännande: att klä dom. Jag har aldrig klätt möbler där det ska vara kantband och sånt, men det ska bli väldigt kul.

Jag tänkte visa en bild av mitt skåp innan jag målade det. Det var fint som det var också, men jag har nog haft det i 15 år eller nåt så nu var det dags att göra en förändring (på tok för tungt för att orka sälja det hi hi).
Nu är det inte riktigt klart än, ska måla dörrarna en gång till, men det går ju att se ungefär hur det kommer bli. Vad tycker ni?

Nu ska jag lägga mina barn, sen ska jag blogga runt lite hos er andra.

Kram Jenny

3 kommentarer:

Evelinas hus sa...

Skåpet ser ut att bli kanonfint.
Roligt att se stolarna sedan också.
Kram Caroline

Handplockat sa...

Men vad mycket fint DU har
mums

nu hittade jag ju till dej åxå

tack för titten hos mej

Maria sa...

Vilken fin blogg du har!!
Skåpet blev ju kanon fint och stolarna du målat är också helt underbara!! (jag skulle också vilja ha nya eller gamla rättare sagt *blink*)

Och vilket fynd med alla silvergrejer....sååå fina och billigt!!