onsdag 2 januari 2008

Pyssel



Jag ska måla hela världen lilla mamma...
Idag har jag målat stolarna jag ska till matsalsbordet, och när jag ändå var igång tänkte jag att jag målar matsalsbordet också. Då kommer min mellanpojke in skriker neeeeej, jag tänker aldrig mer gå in här! Måste allt vara vitt??? Hi, hi han vänjer sig nog..
Tänkte visa nån mer bild från min lillstuga. Jag kallar butiken för Små Hjärteting, tycker det är lite passande...


Den här schiffonjen hade jag i mitt rum när jag var liten, sen fick jag den till butiken förra året. Visst är den fin?




Högst upp på hyllan står ett par gamla jättevackra silverljusstakar, tyvärr syns de inte så bra på den här bilden. Ska ta en bättre bild snart så ni kan se. Försöker blanda lite gammalt och nytt i butiken, det tycker jag är kul.


Jag säljer också de här jättefina påslakanen från Finlayson. De är supersköna, och det är jättebra kvalitet.











Jag håller fortfarande på och övar mig med nya kameran vi köpte till jul...


Jag gjorde en annan grej med notpapperna jag köpte på auktionen i julas, små inslagna tvålar. De hade jag med mig och sålde på en julmarknad jag var på.







Nu måste jag nog gå och lägga mig så jag orkar upp och måla sista gången på matsalsmöblemanget imorron.
Kram Jenny

6 kommentarer:

faster atta sa...

halloj! Vet du vad... Jag och maken var i GOA på bröllopsresa, vi bodde i "calangutt", hur det nu stavas..... I norra GOA. UNDERBART!!!!!
Var i GOA har ni ert paradis???

Min mamma och hennes man är där nu... är lite avis... tihi

♥ Pia... sa...

Hej ååååhhhh. goa så gott det lät...dit skulle man åka:)...fina saker du har och som du målar...vilken lycka att ha en egen affär..min dröm....ha det så bra...PIA

Evelinas hus sa...

Hej,
Vad mycket fint du har i din blogg.
Schiffonjen är ju underbar.
Kram Caroline

Änglahem sa...

Välkommen till bloggvärlden! En aningens beroendeframkallande men sååå himla roligt.

Vad mycket fint du visar!
Chiffonjen är ju bara sååå underbar!

Kram
Ulrika

ängeln i vitt sa...

Tittar in för första gången och ser redan så mycket fint. Hit återkommer jag garanterat,nu måste titta lite mer.

Kram
Carina

Anonym sa...

Vad fin blogg du har. Det kommer att bli så roligt att titta in här ibland och låta sig inspireras. Jag har ännu inte tagit mod till mig och startat någon egen blogg ännu utan är bara en av många "tittare". Ha det gott så länge.
Kram
Bodil