söndag 13 januari 2008

Söndag=auktion

Godmorron alla bloggisar!
Jaha, söndag igen och solen skiner. Man kan nästan inte begära mer... Måste passa på idag för sen blir det uppehåll i tre veckor på den auktionshallen jag brukar gå.
Idag tänkte jag rådfråga er om en rumsavdelare vi har i vårat vardagsrum. Huset är alltså byggt -56 så det finns ju en del teak och björk överallt och ingenstans... Tyvärr så är ju jag lite "allergisk" mot de träslagen..hi hi

Visst måste den bli vit? Rummet är ganska stort ca 42 m2, och det är ju en lite rolig detalj men jag stör mig hela tiden på träslaget. Får för mig att den skulle synas bättre om man målade den vit. Hjälp mig, vad tycker ni?

Kram Jenny

5 kommentarer:

Änglahem sa...

Ingen tvekan....självklart ska det bli vitt!!! Det där träslaget är jag oxå allergisk mot*tihi*
Vilket stort och härligt vardagsrum ni har, helt underbart måste det vara!

Skön söndagkväll
Kram
Ulrika

www.nestorforlag.se sa...

vitt skulle jag helt klart säga....ha det bra. kram!

Hannis sa...

Jajjemännnnn!
Vitt tycker jag med, tror absolut att den kommer att synas bättre då också!
Blir säkert jättefint!
Ha en skön måndag/Kram Hannis

Maria sa...

Håller helt med, fram med färg och pensel!

Susen sa...

Niiiiix... Den där fina rumsavdelaren ger rummet liv och ett avbräck från det vita. Å vitt är jättefint, inget snack om saken! Man måste se den live, då vet man. Å det har jag gjort! =) =)
Kramar från din allra gamlaste syster