söndag 6 januari 2008

Ibland har man tur...

Nu har jag varit på auktion igen och gissa om jag fyndade. Jag har ju tänkt att jag ska ha två karmstolar till matsalsmöbeln jag har målat, och det hittade jag redan idag.




De här fina stolarna + två till likandana (alltså två karmstolar + två vanliga) ropade jag in för 30 kr inklusive slagavgiften på 10:-. Nu är det bara att måla de och klä om de så blir det jättebra. Jag återkommer med bilder när de är klara.

Jag köpte också ett par smålådor med diverse silver, nysilver, tenn osv ...



Detta ropade jag in för 60:-, det var en del gulliga saker med.






Nu måste jag blogga runt hos er andra och se vad ni har hittat på i helgen.
Kram Jenny


4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fynd du har gjort.
Längtar till sommarauktionerna.
Kram ewa

mittiminvillervalla sa...

Vill bara säga hej för att jag kikade in här via en annans blogg :o)

WOW, lite av högsta vinsten du gjort :o)Man verkligen blir lycklig när man får göra såna fynd :o)

Kikar runt lite mer här hos dej och återkommer väldigt gärna för att se mer :o)

Ha det fint!

Monika

Änglahem sa...

Vilken turdag du haft!!
40 kr för fyra stolar, låter ju helt fantastiskt, FINA!!!

Ser ut att vara mycket fint bland allt det ´småiga´!!

Må så gott
Kram
Ulrika

Hannis sa...

Ohh, vad mycket fint du hittat!
Vad mycket fina silversaker!
Blir nästan lite avundsjuk=))
Kram Hannis