tisdag 22 januari 2008

God morgon!

Nu är jag tillbaka igen, efter en helg som har varit lite fullbokad... Jag fick för mig i söndags att min man och jag skulle byta sovrum med våran flicka. Och då behövdes det även lite ommålning.. ni får se bilder när vi är klara.

Idag tänkte jag istället berätta lite om vårat hus. Det är ett ganska stort stenhus som är byggt i mitten av 50-talet. Jag tror att det är ungefär 220 m2 + källare under halva huset. Det finns 4 sovrum på övervåningen och en ganska knasig hall, och på nedervåningen finns stort vardagsrum, ett sovrum och kök. Förut fanns det ett rum till, men vi gjorde köket större istället för det var en jättetrång matplats.

Jag har sagt förut att jag inte ville visa nån bild på huset för vi håller på med balkongen och byter tak, men här får ni se ett par gamla bilder ialla fall...


Visst är det snyggt med byggställningar och allt... :))

Försökte hitta en bild på hur balkongen såg ut innan vi började, men lyckades inte just nu. Får försöka senare. I vår får jag visa det färdiga resultatet.

Nu ska jag köra barnen till dagis.

Kram Jenny

4 kommentarer:

Hannis sa...

Oj vad du har varit kreativ=))
Bytt rum och målat om.
Vilken energi=))
Men det brukar ju vara värt det när allt är klart och man bara kan få njuta lite//Kram Hannis

Lin & Lavendel sa...

Tack för besöket hos mig!
Mysig blogg du har...kommer gärna tillbaka och ser hur sovrummet blev!

Semlan var supergod!

Ha det gott!

Lilla Blanka sa...

Tack för titten hos mig!
Nu skall jag titta runt hos dig ;)
kram o ha en bra kväll!
Mia

Shyme sa...

Hej!

Jag skriver om din butik i min blogg idag, hoppas det är OK att jag lånat någta bilder från din blogg....