torsdag 28 februari 2008

Varning: nymålat!

Jag kom precis på att jag har nog målat om ungefär 180 m2 sen i höstas...men vad roligt det har varit även om det känns som hela huset blir uppochnervänt.:-))
Just nu håller jag på i min äldsta sons rum, och han har faktiskt gått med på vitt. Dock bara på två väggar, men de andra två är i nån slags sandfärg så det blir nog bra.

Jag köpte ju ett lite skrangligt bord och en vägghylla på auktion för ett tag sen, nu har ialla fall de fått lite färg på sig.


Så här blev det...






Vi har förresten äntligen bokat resa till Goa i Indien! Den 27/3 bär det av, två veckor i värmen med god mat och familjen. Det ska bli ljuvligt.



Jag var på auktion i söndags och köpte ett par grejer, men de visar jag nästa gång. Nu ska jag gå och måla...:-))


Kram Jenny

3 kommentarer:

Shyme sa...

Hej och tack! Jag pysslar lite med pärlor till och från och har gjort en del halsband, armband etc. men inget som är lika det på bilden ännu (har några ideér... :-D ).

Hannis sa...

Men nice med resan!
Blir bara lite avis men inte missunsam=))
Hoppas ni får det fint!
Fint pyssel hos dig som vanligt=))^
Kram Hannis

Änglahem sa...

Ojojoj vad jag har missat mycket här!! Skåpet som du har till skafferi föll jag som en fura för!! Helt underbart!! tur att du fick ögonen på det hos dina föräldrar!

Så många andra fina fynd lakanen för en tjuga!!! jag hittar aldrig några fina sådana...glaskaraffen förstår jag att du blev kär i bara sååå fin!

Resa till Goa....!? Låter som rena himmelriket!!

Ha en fin söndag!
kram
Ulrika