söndag 24 februari 2008

Mera loppisfynd!

Igår var jag och min flicka ute på en liten loppisrunda och betade av lite loppis runt om i Avesta. Då hittade jag det här...











..och alla grejerna kostade en femma styck, utom tvättpåsen som jag fick ge hela 30:- för...:-))

Oj, nu höll jag på att glömma en grej som jag köpte igår, den här lilla såssnipan.


Den gick också lös på en hel femma!


Sen var vi in på Franzéns i Krylbo, som är en kombinerad tyg och klädaffär. De har alltid bra priser och fina tyger. Kunde inte låta bli de här söta, våriga tygerna för 29:-/m.

Kanske kan bli ett par fina kuddar till kökssoffan...

Nej ni, nu är det auktionsdags.

Kram kram



2 kommentarer:

Lina sa...

Vilka fynd! Hoppas att du ahr haft en bra helg!!

Maya sa...

Hej!
Hittade din sida när jag letade efter Franzéns i Krylbo. Vet Du om de har en hemsida? Jag hittar ingen så det är väl risk för att det inte finns någon. Såg några fina hissgardiner i en tidning, som jag tänkte beställa men ville se om det fanns ngt mer./Maya