torsdag 7 februari 2008

Lilla toan



Det var en gång en liten toa som nån hade börjat rusta, men ej slutfört. Så flyttade det in en ny familj i huset där toan låg. Frun i huset hade en snäll pappa som till hennes trettionde födelsedag hjälpte till att rusta klart toan. Innan hade den nerhackat kakel, röda väggar och var allmänt otrevlig.
En liten kik över hur den blev kommer här



Lampan var en sån där tråkig historia som man brukar hitta i källare och såna ställen, men då hade jag sån tur så det fanns nya kupor att köpa som var lite finare. Då slapp vi byta ut hela fästet.

Det kommer fler bilder en annan dag av toan.

Kram Jenny

8 kommentarer:

Evelinas hus sa...

Fint ser det ut. Vår lilla toa står på vår renoveringslista.
Vilken fin kudde du sytt.
Kram Caroline

Karin Lindström sa...

Vad fint det blir och tur att snälla pappor finns! Visst blir man glad när man hittar lampor, det tycker jag annars är svårt att hitta, speciellt till gamla hus.
vi ses!
karin

Hannis sa...

Ser fint ut!
Spegeln är ju underbar!!
Kram Hannis

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hej
Vad kul nu hittade jag en ny fin blogg.
Var ligger din affär?
Du bor söder om Krylbo är det Möklinta eller?
Du har iallafall en trevlig blogg , jag kommer att titta in fler gånger.
Ha en fortsatt trevlig helg
Kram Liselotte

Husbilsresan sa...

Hallå där...en ny bekantskap, tror jag =)
Kul att du kikade in hos mej.
Din toa ser fin ut...det lilla vi fick se =) Men vi får se fram emot flera bilder en annan dag.
HA en skön kväll!Kram/Gunn

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hej igen
Du skulle på auktion i morgon,vart är den nånstans?
Skulle va kul att gå på nån auktion, var ett tag sen.
Vi hörs
Kram Liselotte

Guldkorn i min vardag! sa...

Åh vilken vacker glaskupa, dom vanliga vita är ju ganska tråkiga. Guldspegeln var så himla läcker.
Kram Ulla-Bella

Radhusdrömmar sa...

Vilken fin sida du har!
Gillar badrumsspegeln.

Hälsn
Johanna