fredag 14 mars 2008

Två inlägg samma dag...

..det är det inte ofta man hinner. Men jag har hållt på och målat en liten grej jag köpte på loppis i lördags för 25:- jag tänkte visa. Nämligen en pigtittare...

Före...



...och efter!




Jag tyckte den blev bra på hallbyrån, så länge ialla fall...


Förra sommaren köpte jag en gammal vedlår tror jag det är. Nu kom jag på att jag kan ju ha den i köket till leksakerna. Sim salabim, borta!



Jag kom över en fin gammal fotoram på auktion i höstas, men jag har inte haft nåt kort att sätta i, men idag letade jag runt lite på nätet och hittade ett och så här blev det.





Jag rundar av med att visa årets påskris, mindre är mer eller vad brukar man säga? hi hi...











Kramikramis

Jenny


1 kommentar:

Evelinas hus sa...

Vilka fina fynd! Lådan för leksaksförvaringen var verkligen fin.
Kram Caroline