torsdag 13 mars 2008

Fler fynd...

...har det blivit sen sist. Tyvärr hinner jag inte göra så många inlägg jag skulle vilja, men ett tänkte jag ialla fall göra innan det är dags för ny auktion.. :-))

Jag har blivit väldigt förtjust i silver, och hade turen att få dessa nysilversaker sist jag var iväg på auktion...






Jag tänkte att stora kannan kan nog vara fin att ha rosor i. Jag återkommer med bild när jag har införskaffat blommor.

Jag fick också med de här roliga grejerna som får stå i min tallrikshylla så länge...


Jag hittade också på några gamla ljushållare...

...för en tjuga.




Men vad det har börjat växa ute i rabatterna, det är så kul när man ser att det man planterade förra året fortfarande lever och dessutom växer till sig...:-)


Nu är det bara två veckor kvar tills vi åker på semester, det ska bli så skönt. Vi har tänkt att bo här...



Bilden är inte så jättebra, men ni ser på ett ungefär ialla fall.
Kramikramis
Jenny

2 kommentarer:

tindra lite mera sa...

Hej!
Lampan som du tycker är så fin hittade jag på tradera,utrop 500 la den i minneslistan direkt...dagen när den gick ut hade säljaren sänkt utropet till 250 ååå vad glad jag vart,fick lampan för det! Nära var det också,bara 10 minuters bilväg,ibland får man ha tur!!

Vilka fina auktionsfynd du har gjort, gillade särskilt keramik tillbringaren och såsskålen,jättesöta!!

Kram Katarina

Hannis sa...

Tror jag får skicka dig som ombud på auktioner!
Du hittar så mycket fint hela tiden=))

Härligt med eran resa.
Har oxå bokat resa dock inte lika exotisk som din=))

Ha en bra helg/Kram Hannis