måndag 29 juni 2009

Oj, vad det var länge sedan jag skrev något här på bloggen. Det är nog bara att konstatera att man är lite av en periodare... Ibland har man jättemycket inspiration och ändrar massor hemma, sedan kan man få perioder när det inte händer mycket på den fronten alls. Men å andra sidan har jag hunnit plugga lite på komvux i vår, så nu har jag sökt till högskolan till hösten.

Så här ser det i alla fall ut hemma hos oss just nu... Vi fick för oss att fira midsommar genom att riva ut köket. Hi hi




Tjusigt va? Det ska ialla fall bli det så småning om. Fler bilder kommer...



Jag hittade en sån fin tapet i våras som jag bara var tvungen att sätta upp i vårat sovrum. Jag är inte särskilt förtjust i blåa toner men den här trivs jag jättebra med.
Taklampan är ett fynd från en auktion, 20 kronor.




Jag har också gjort om lite till min äldsta son i hans rum. Det var bara att passa på, det var första gången som han överhuvudtaget har haft nån åsikt om vad han skulle vilja ha... Det kommer bilder på det senare, man jag kan säga att han som så många andra tonårskillar dras åt det svarta hållet. Hm, inte riktigt min grej men det är ju inte jag som bor där inne.


Annars tycker jag att nu vill man ju mest vara ute och greja i rabatterna och så. Vi har gjort om v åran gång till huset som tidigare var en plattgång. Nu blev det en svängd grusgång med rabatt på ena sidan. Jag ska försöka hitta nån bild över hur det såg ut förut så kan jag visa lite före och efter. Jag är ialla fall jättenöjd, och det ska bli så kul nästa år när växterna har hunnit växt till sig lite.

Jag kan visa en bild från rabatten under köksfönstret så länge.


Jaha, nu ska jag verkligen ta mig i kragen och se till att blogga mer. Jag ska ta en runda och se vad som sker hos er andra.

Kram Jenny

2 kommentarer:

Maria sa...

Hejsan!
Jag ska snart till Avesta på semester och tänkte höra med dig var man kan hitta bra loppisar?

Anonym sa...

Hey! Do you knoω іf they make аnу plugins to safeguard against haсkers?

I'm kinda paranoid about losing everything I've workeԁ hard on.
Any suggestіons?

Feel fгee to visit my weblog :: chakras
My website ... thai spa